Importanta review-urilor online din partea clientilor

Cat de importante sunt review-urile clientilor pentru potentialii cumparatori? Extrem de importante, din cate se pare! Realitatea este ca in prezent 90% dintre consumatori citesc review-urile online inainte de a intra pe site-ul unei companii sau de a decide sa foloseasca produsele si serviciile acesteia.
In plus, 88% dintre clienti au incredere in review-urile online la fel de mult cat au si in recomandarile personale.

Iata in cele ce urmeaza cateva cifre si informatii extrem de interesante care te vor ajuta sa intelegi de ce review-urile din partea clientilor sunt atat de importante pentru alti potentiali clienti ai unui business!


• In general, clientii vor cheltui cu 31% mai mult pentru produsele sau serviciile unei companii cu review-uri excelente.
• 72% dintre clienti spun ca review-urile pozitive ii fac sa aiba mult mai multa incredere intr-o afacere locala.
• 92% dintre clienti vor apela la o companie locala daca aceasta are cel putin 4 ratinguri de 5 stele.
• 72% dintre clienti vor trece la actiune in ceea ce priveste produsele sau serviciile unei companii numai dupa ce au citit un review pozitiv.
• Seriozitatea – in proportie de 27%, expertiza in proportie de 21% si profesionalismul in proportie de 18% sunt cele mai importante caracteristici care cladesc reputatia unei companii locale.
• Conform statisticilor, inainte de a avea incredere intr-o companie, potentialii clienti au nevoie sa citeasca intre 0 si peste 51 de review-uri. 8% dintre potetialii clienti nu au nevoie de niciun review, 3% au nevoie de un singur review pentru a lua o decizie de achizitie, 24% au nevoie de 2-3 review-uri, in timp ce 32% au nevoie de 4-6 review-uri. 18% dintre potentialii clienti au nevoie de 7-10 review-uri, 8% de 11-20 de review-uri, 3% de 21-30 de review-uri, in timp ce numai 1% au nevoie de 31-40 de review-uri, 1% de 41-50 de review-uri, iar 2% de peste 50 de review-uri pentru a lua o decizie.
• 86% dintre potentialii clienti vor ezita sa aiba incredere intr-o companie, daca aceasta are review-uri online negative.
• In medie, o crestere de o stea pe platforma Yelp duce la o crestere intre 5% si 9% in veniturile unei firme, in timp ce un review negativ te poate costa 30 de clienti!
• Numarul de review-uri postate in fiecare minut de catre utilizatorii platformei Yelp este de 26.380.
• Procentul de utilizatori Yelp care au facut o achizitie de la o companie pe care au gasit-o pe Yelp este de 98%.
• Procentul de utilizatori Yelp care intra pe acest site pentru ca intentioneaza sa faca o achizitie este de 80%.

Cum faci fata review-urilor negative?

1. Raspunde cu promptitudine la fiecare review de acest tip pe care il primesti.
2. Fii sincer si admite ca ai gresit.
3. Corecteaza inadvertentele si problemele aparute.
4. Scoate-ti in evidenta punctele forte.
5. Scrie ca un om, nu ca o corporatie.
6. Du abordarea si dincolo de mediul online.
7. Restituie banii acolo unde necesar, daca acest drept este garantat.
8. Cere-le clientilor locali sa isi impartaseasca experientele.
9. Fii consecvent.
10. Intelege cum functioneaza site-urile de ratinguri si review-uri.

By andrei

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.